Verzend- en leveringsbeleid

Voor de zending gebruiken wij de service van GLS.
Als onze producten worden met de hand gemaakt, hierdoor is de accurate levertijd tussen de 5 en 10 werkdagen.

Momenteel leveren wij enkel in België en Nederland.

Let op: bestellingen naar Nederland kunnen iets langer onderweg zijn. Bij ons kun je dit verwachten:

  • Een kwalitatief product
  • Bestellingen worden minimum 2 keer per week verzonden.

 

Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail van ons. Daarin staat een trackingcode waarmee je de bestelling precies kunt volgen op GLS. Heb je nog geen e-mail ontvangen? Geen stress, het duurt vaak 1 werkdag om de bestelling te verwerken. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op via lologifts@hotmail.com

Heb je de bestelling binnen 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen. Neem dan contact op met lologifts@hotmail.com

 

Verkeerd verzendadres ingevuld? 

Geen nood. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar lologifts@hotmail.com . In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verwerkt wordt. 

Zodra je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket teruggestuurd. Vaak nemen we dan contact met je op. Het kan wel zo zijn dat we bij opnieuw verzenden de kosten in rekening brengen. 

 

Retourneren kan helaas niet bij LoLo Gifts aangezien al onze producten gepersonaliseerd worden.